
Tillykke til de få der nu er tilbage fra dette kuld.
Desværre nåede Carla ikke de 14 år – men næsten – hun gik til de evige jagthundemarker for et par måneder siden.
Født 5/4-2012 - Stamtavle - klik her
Nelli og Trolle - klik på navnet for flere oplysninger - kig også på www.weimbos.dk/korthaar

Tillykke til de få der nu er tilbage fra dette kuld.
Desværre nåede Carla ikke de 14 år – men næsten – hun gik til de evige jagthundemarker for et par måneder siden.

Tillykke med de 13 år til C-kuldet, eller dem der stadig lever – og det ved jeg nogle gør. Carla her i huset er stadig frisk og er stadig med på jagt 🙂
Jeg har modtaget denne dejlige tekst og foto fra Poul med C-Faust
Gamle jas har inviteret til brunch





Her er gamle jas – som C-Faust også kaldes – han residerer på Bornholm hos Poul

Her er Carla – hun lever i bedste velgående her hos os – hørelsen er dog lidt svækket

Carla er grå en del steder i den brune pels, og hun ser bestemt ud med de grå øjenbryn – her misser hun lidt i solen

12 år er meget for en jagthund – men på trods af det er der stadig nogen tilbage fra dette skønne C-kuld. Her i huset er Carla stadig frisk, og har været med på jagt sidste sæson. Skriv gerne kommentarer og send billeder.
Tillykke til C-kuldet – jeg har modtaget disse dejlige billeder fra Poul på Bornholm med Weim-Bo’s C-Faust – Poul skriver:
Her er fødselsdagskagen til Faust, kan næsten ikke vente







Her er et rigtig godt billede af Weim-Bo’s C-Faust eller som Poul skriver: Det er da et godt billede af den gamle konge

Carla har det også godt – hun nyder tilværelsen



Kære super C-kuld – i ønskes tillykke med de 10 år – Carla her i huset har det fint og er frisk og gerne med på jagt. Hun er lidt grå om mulen og lidt på benene.

Så har jeg fået denne dejlige hilsen fra Clement med Centa: ja så blev Weim-Bo’s Centa 10 år i dag og hun har det godt hilsen Ruth og Clement




